СУПЕРВІЗІЯ
Що таке супервізія?
Супервізія – це розв’язання професійних проблем, які виникають у роботі з людьми, через обговорення цієї проблеми з обізнаним колегою чи наставником – супервізором..
Супервізія може здійснюватись для вчителів та їх асистентів, тренерів-педагогів, директорів та заступників директорів шкіл, а також фахівців ІРЦ.
Супервізора можуть запросити адміністрація, педагоги закладу освіти, батьки учнів, місцева громада або громадські організації.
Супервізорами можуть бути тренери і тренери-педагоги Нової української школи, працівники відповідних кафедр і методичних центрів регіональних закладів ППО або інші залучені Інститутом фахівці.
Ключові функції супервізора:
-
консультативна;
-
наставницька;
-
функція фасилітатора (модератора).
Основною метою проведення супервізії є комплекс заходів з навчальнометодичного супроводу, професійна підтримка та професійний розвиток тренерів, тренерів-педагогів, педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти.
Завдання супервізії – фасилітація та допомога у налагодженні педагогіки партнерства, коригування освітнього процесу відповідно до завдань Нової української школи.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СУПЕРВІЗІЇ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
НАКАЗ МОН ВІД 18.10.2019 РОКУ № 1313 "ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ СУПЕРВІЗІЇ"
СУПЕРВІЗІЯ: ЩО ЦЕ Й НАВІЩО ВОНА ВЧИТЕЛЮ