ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРНАТУРА
Педагогічна інтернатура — форма післядипломної педагогічної освіти, яка передбачає систематичну роботу педагогічного працівника над формуванням і вдосконаленням власної педагогічної майстерності впродовж першого року професійної діяльності під керівництвом педагога-наставника.
Наставницька підтримка передбачає:
-
індивідуальні консультації, бесіди педагога-наставника з інтерном;
-
допомогу в підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
-
взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників, рефлексію педагогічної діяльності;
-
моніторинг результатів навчання учнів;
-
участь у «круглих столах», тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогів;
-
вивчення досвіду інших педагогів;
-
залучення інтерна до партнерської взаємодії з іншими педагогічними працівниками;
-
психологічну підтримку інтерна та інше.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ІНТЕРНАТУРУ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ЗАХОДІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНТЕРНАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ